nedjelja, 10. veljače 2019.

DOĐI U CVJETNU KUĆICU NA DRVETU

Ako tražiš ljubav nad ljubavima, pođi u moj san, jer u njemu sve lipo o meni živi. Tamo sam nas sakrila od moga bola i nepravde svijeta. Vidjet ćeš kućicu na cvjetnom drvetu, čut ćeš moj radosni glas, kako doziva tvoje ime vječne ljubavi. Popni se ljestvama do mene i neka ti suzica radosnica krene, jer si tu gdje sama ljubav postoji, gdje te netko samo tvoj oduvijek i zauvijek voli, pjesmama grli, molitvom ljubi. Ostani uz dušu moju, razigranu poput djetešca, ostani i kad svi kažu ne idi, što će ti bolna žena pored onih punih liposti  Vjeruj mi slađani... vjeruj mi i kad mi nitko ne bude vjerovao, vjeruj mi da nisam ja sama bol. Ti vjeruj, ti ljubav moju ljubavlju svojim zacijeljuj. Naša ljubav može učiniti da se tijelo moje u leptiricu preobrazi, iz čahure me gorljivom ljubavlju možeš spasiti. Jer Bog vidi sve, Bog autentične duše nagrađuje. Ne puštaj me mileno u pećine strašne, nisam ti anđele za noćni let, ja sam za rajski svijet, ljubavlju obasjan. Duginim bojama oboji mi krila. Pusti me da ti budem melem duši. Sa mnom pjevuši na radost Bogu, jer Njemu je jedino ljubav bitna!🌈💑
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 10.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar