utorak, 19. veljače 2019.

PJESMOM MI SE OBJAVLJUJEŠ, MILOSTI KRIŽA MOG

Ljubav si mi nebesku darovao u bolu mom, žeđala sam te Milosti i sada pijem kao srna ranjena iz Tvoga izvora spasenja, opjevavajući rajsko da bi mnogima balzam duši donijela. Voda me Tvoga Presvetoga srca Kriste mili cjeliva, svi sveti mole za mene i za sve bolne, neshvaćene, trpljujuće, blagoslivljaš i uslišavaš molitve svih... Gdje su rane krastice su se uhvatile, zacijeliti će boli velike, mada mi znaju nepravde pokidati svježe krastice i opet krvarim, ali ne žalim... jer si mi uzor Ti, zbog spasenja dušica tvojih boli trpim, zbog vjere u Tebe ja se u beznađu strpim nado jedina. Hvala Isuse jer si ljubav srca mog, jer si zagrljaj duše moje, jer si hrabrost križa mog, hvala jer misliš Ti i poučavaš me stazama duše, dok tijelom mojim tuge rugalice kruže, osmijeh si mi pobjedonosni.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.02.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar