srijeda, 6. veljače 2019.

LJUBAV MI JE ORDEN SRCA, TI SPASITELJU

Bože ljubljeni, poučio si me kako da zasjajim u tami. Poučio si me kako vrijeme darivati drugima i produžiti osjećaj dragosti u grudima. Milosnom ljubavlju poučio si me trpljivosti. Ljubav mi je orden srca, ti Spasitelju. I kada Tebe ne bi bilo, zalud bi bilo i smijati se i plakati... zalud bi bilo na zemlji mi pjevati. Jer samo zbog Tebe Isuse ja sam ptica živa, molitvena krila mi se letu iz krletke nadaju. Na Nebu mi želja tvoja klarisica biti. Nikad ti svojim bolom nauditi. Utjeho moja, za sve tuge oprosti mi, jadam ti se u krhkosti tijela, jer me samo Ti možeš Duhom Svetim utješiti i osmjehom lice ukrasiti, reći ustani, ne odustani. Radosnica moja si!

Od srca Ana Emanuela, Bilaj 6.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar