utorak, 5. veljače 2019.

OBLIKUJ MI ❤ GOSPODINE

Posveti mi srce tajno sveta,
da iz njegovog korijena izraste
divan plod uslišanja,
čiji će nektar ispiti potrebiti.
Prisjeti me svakog dana,
da me kroz bol poučavaš
ispravno i vjerno živjeti,
kao Otac kćer svoju,
koju želi uvesti u milosno preobraženje.
Pomozi mi poukama rajskim,
biti odraz nebeske ljubavi na zemlji.
Ljubavi čiste ovdje fali,
da sve u ime Kristovo ozdravi.
Usavrši mi nutrinu,
da razvijem kreposti srca i duše,
da ljubim križ više od ičeg na svijetu,
neka te svaka moja pjesma blagoslivlja
i anđeli bijeli prenose hvalospjeve
tvome miomirisnom Prijestolju.
Spasenje prosim, za sve tvoje dušice.
Posebno za duše u Čistilištu i nerođene.

Gdje je bolest ti nam budi melem.
Gdje je razočaranje ti nam budi uslišanje.
Gdje je rana ljubavna, ti kapni svoju
predragocijenu krv i izrasti će
ruža 🌹 tamo gdje je bio trn.

Oblikuj nam Kriste srca skršena,
da postanu kreposna.
Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 5.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar