srijeda, 27. veljače 2019.

NETKO POSEBAN POSTOJI U NAUMU PRESVETOGA SRCA

Netko poseban bi uspio postignuti, da me nije strah visine, jer bi sa mnom letio. Netko poseban bi uspio postignuti da mi svaki dan blagoslivlja ime, zauzimajući se svojom ljubavlju za moj križ. Netko poseban bi prihvato moje mane i stao uz mene kao da smo jedna duša nastanjena u dva tijela. Netko poseban bi učinio pokorom svojom da ja postanem potpuna. Taj netko poseban si ti junak Božji, skriven u meni kao tajna koja proizlazi iz Presvetog srca Kristovog. Vrijeme isčekivanja zna me raniti, natjerati da odustanem od vjere da ti postojiš, ali Krist od mojih molitvi ne odustaje... stalno me potiče da ti pjevam anđele, sve ove duge godine beznađa preobraziti će se u nadu. Jer ja imam tebe u pjesmama duše svoje, a pjesma mi je dar od Boga. On želi da ljubim vjerom oči anđela u kojima sja isti smisao života, a to je požrtvovna ljubav kakvoj nas je poučio.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj  27.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar