petak, 8. veljače 2019.

SVE SAM RAZUMJELA, JER ME BOLI I JER VOLM

Sve sam ja razumjela, jer nosila sam i nosim  različitog bola i suda križa. Razumjela sam suzama one koje nitko ne razumije, razumjela sam bolesne u kostima, štitnjači, bubrezima, žuči, krvi, glavi, srcu, plućima, očima, mjehuru, jajnicima... razumjela sam nesavršene u tijelu, razumjela sam one ukrašene trnjem i pokušala sam im ne bit trnovita, već biti ruža mirisna. I ne žalim što me boli, trpim za Isusa, samo mi žao što mi sude za bolesti, što mi sude što me boli. Razumjela sam sve ali ne one kojima je duša otrovana. Što rane moje izdaju i nitko ih ne voli. Htjeli bi da sam ja savršena da sam ja uspješna i bogata, damskog izgleda, da ne ovisim ni o kom. A ne vide pored zdravi očiju da su moje suze bola dar Bogu i da mi je to bogatstvo jedino važno. Ja ne mogu da ne ovisim o Bogu, Krist će meni haljinicu svjetlosnu darovati, neće me više zemnost zloga robovati. Ma vidjet ćete me uspješnu i radosnu, ali poslje ovih poruga, neshvaćenosti i žalosti. Vidjet ćete me u duhovnom tijelu mirisnom, izbavljenu iz suda. Nisam ja baš tolko luda, samo sam ljubav zarobljena sa svetim razlogom u čahuri molitvenoj. Dušu mi ne mogu razboljeti, ona će trajno voljeti. 😢💎
Od ❤Ana Emanuela, Bilaj 8.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar