ponedjeljak, 4. veljače 2019.

Molitva svetoj Riti, duhovnoj prijateljici

Sveta Rita duhovna prijateljice moja, po tebi znam da krv na latice ruža može mirisati i sveta duša u tijelu smrtnom disati. U trnje sam bačena, ukrasila sam se molitvenim suzama... i gle moje nebesko cvjeta, u pjesmama novim ja kao zdrava postojim. Vjerna sam Kristovom obećanju koje me prati noću i danju. Gdje rana peče, podari mi tvoj sveti blagoslov, isprosi mi milost od Krista da mi iz rana isteče dugogodišnja sol... slatkoći nebeskoj želim pripasti sva. Želim se vinuti u rajska putovanja... da me ovaj križ ne slama, tada bi olakšanije mogla drugima pomoći, oh ne smijem ranama podleći, u bolu utihnuti u beznađe propasti, pomozi mi ustati i kad boli do kosti, neka se obraduju kosti satrvene, kada volja Božja obasja mene. Izdržljivost mi isprosi, da se Isus na mene ponosi. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 4.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar