srijeda, 13. veljače 2019.

SUZE ĆE IZRASTI KAO CVIJETAK NADE, NA KRISTOVIM DARIVATELJSKIM RUKAMA

Ja ću na Tvojim milosnim rukama,
suze svoje kao 😢😭
molitvene sjemenkice posijati.💧🌱💧
Presveto srdašce Tvoje zamoliti,
da presvetom vodom i
predragocijenom krvlju,
natope moje nade,🙇
na isklija divan cvijetak
milosti u proljeće.🌼
Da se biser uslišanja na 💎
tvojim darivateljskim
rukama nađe.👐
I da prestane napad name...
Nisam ja nesretnica Kriste,👑
jer Ti si moja radost.😍
Nisam ja bolesna dušom,
jer ti si moje zdravlje
i ako je dobro za spas moj,
ti ćeš meni dati piti
zdravlja iz Presvetog srca svoga.❤
Natopiti ćeš me krepošću🌊
i ja ću olakšano i vjerno
kročiti pod križem👟
biti ću Tebi za ljubav ustrajna princezica👸
Volja Svevišnjeg neka bude. Amen.💒
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.02.2019.






Nema komentara:

Objavi komentar