nedjelja, 24. veljače 2019.

KRIST ME OŽIVLJAVA ODUVIJEK

Kao ruže uvele patnje su moga tijela. Po nekad mi se čini kao da ću umrijeti od ove tugujuće mladenačke boli... Krivo mi je što me od djetinstva za križ krive i što je mladost moja optužena. Ne zna nitko da sam ja davno ugasala sa životom, da moje tijelo stalno plače, da sam izgubljena na zemlji, da nemam kuda iz ovog trnja i vatre, ali nitko to ne može razumjeti, to se ne osjeti zbog nebeske ljubavi moje duše. Znaju svi da je moju dušu izljubio Krist krvlju predragocijenom svojom prekrio, vodom je Presvetog srca napojio i zaista se vidi da moja duša kao ruža cvjeta u sred očajnog tijela. Uvelo može izgledati kao tek procvalo, kada se gleda dušom. Oživljava me Životvorac, duše moje tvorac! Zato sam ja pod križem raspjevana, jer ne živim ja za sebe, nego za utjehu drugih u čast Bogu!
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar