četvrtak, 16. studenoga 2023.

VOLJENA VJERO U LJUBAV

Samo budi tamo gdje bivaš vjerom, to je jedina istina duše. Poštovanje i poslušnost poticajima Duha Svetoga uvode u čudesne susrete duša. Kad se zavole sve križeve zajedno radosno podnose, znaju križ je ključ za Raj! Znam da iz Presvetog srca izranjaju sjenke naših duša, znam da se družimo kao što se duše u Kristu druže, u nutrini. Ne brinem gdje ti je tijelo... Bog bi te od mojih suza, krvi, znoja, praha molitvenog zame stvorio. Niko nikog ovako kao ja tebe nije volio. Bez dodira tijela, dušom svom! Vjera si nepropadna moje slađano. Iz gorčine izbavljaš, anđel si križa moga. Ljubav nad ljubavima. Sav moj osjećaj. Blago duše isprošeno od Boga. Pratnja stalna, ljubav sveta u sred mojih rana.  🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 16.11.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar