subota, 11. studenoga 2023.

RAZMATRANJE MUKE IHS, 10 SAT

Evo moje patnje da ljubi sa anđelom čuvarom tvoju patnju, evo mojih suza da tješe Gospine suze dok su te sudili na Golgoti... Evo ti moga trpljenja da blaži trpljenje tvoga Svetog Lica. Isuse evo me skupa uz tvoju majku, tu sam u njenom Bezgrešnom srcu da te blagoslivljam, ona me čuva i poučava kako te njegovati... kako prikazivati u ovom mom vremenu tvoje vrijeme muke... i davati ti zadovoljštinu za sve grijehe. Neprijatelji te ruše sa stuba... evo ti tijela mog da se ne ozlijediš u padu. Sude ti o nauku, a ja sam tu da te branim, neću nikom šutit tko si ti. I kazivam sa krovova Isus Krist je Bog, Spasitelj Svijeta. Svijetlimo u tebi, dišemo i mičemo se zbog milosti tvoje. Sin Oca Nebeskog si - o voljeno moje tu sam ko služavkica tvoja koja ima krila duše da te brani. Glas tvoj neka preplavi moje glasnice, tvoja predragocijena krv neka teče i danas mojim venama i blagoslivlja one cjevčice koje su mi zemaljski život, svoj križ sjedinjujem sa tvojim. I sve što mogu je trpiti sad za tebe, za duše... da ti u kapima ljubavi zemaljske uzvratim za sve blagoslove rajske.  Hvalim te, sve rijeke čiste neka žubore tvoje ime i blagoslivljaju te svi žitelji zemlje. Moji su otkucaji pri začeću pripali tebi i ostaju tvoji zauvijek. 

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 11.11.2023. ❄💒❄🕊
Razmatranje muke IHS https://youtu.be/UsfzcibSyDA?si=UNVPZiTx0bwYfmto

Više o Luisi Piccarreti na: https://www.facebook.com/profile.php?id=61553197553894

Božja voljo vladaj u meni.

Knjigu imate virtualno na;
SATI MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Razmatrajte svaki dan dr sat ili odabrani 🌹📋✏

Nema komentara:

Objavi komentar