utorak, 14. studenoga 2023.

RELIKVIJA ISUSOVOG KRIŽA JE U MOM KRIŽU

Od svih relikvija svijeta, ja imam križ Isusov, tu u svom tijelu trnje Njegovo nosim i evo vidim da krvarim iz požrtvovne  ljubavi. I čavle sam svete zadobila, ovo mučeništvo... zbog Duha Svetog hrabro sam podnjela i podnosim, jer znam sve ovo... melem je udovima Kristovim. Trpljiva je ljubav i vjerna obećanjima iz Raja. Ja jesam prividno raspeta, ali tako duša ozdravlja i biva Odozgor poučena, da ide u neraspadljivost samo kao vjerna duša iskrena. I anđel čuvar daruje mi svoja krila, da u njih skupljamo predragocijenu krv, znoj i suze sa Golgote, da kažemo Isusu hvala ti na spasenju voljeni Živote. A radost moga anđela sviju blagoslovom IHS dariva smije se mojim srcem i dušom vas pozdravlja. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Gospić 14.11.2023.

1 komentar:

  1. Your post is a masterpiece of brilliance! Insightful, well-articulated, and truly valuable. Thanks for sharing your perspective.

    OdgovoriIzbriši