petak, 24. studenoga 2023.

23 SAT RAZMATRANJA MUKE IHS

Kopljem probi svaki moj grijeh, bezgrešna milosti... Isuse daj mi trpiti koliko može moje tijelo, a dušu nju učini još hrabrijom da dok trpi u tijelu biva osnažena tvojim Presvetim otkucajima. Neka mi pomaže majka i anđeo čuvar, skupa sa svim svetima i blaženima i oni koji ti na zemlji služe, da te boli moje ne rastuže, već se sjedine kao naknada za sve pogrde na tvom križnom putovanju. Dopusti mi biti među povorkom raskajanom da ti moja pjesma i molitva budu melem dubokim ranama. Utočiše moje slaba sam ali ti si jakost moja koja mi daruje predragocijenu krv i vodu iz probodenog srca, presveti otkucaji tvoji pozivaju me u svetost milosnih zračica iskrene ljubavi. Sakramentu ljubavi pomaži me zdravljem vječnim, a ja ću podnositi   do tog vremena sve što moram iz ljubavi za tvoje milosne čini, volim te Spasitelju, tu sam na Golgoti obična, grešna i smrtna, ali puna ljubavi za tebe. Volja Očeva neka me izljubi i pošalje u zagrljaj istini. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.11.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar