utorak, 21. studenoga 2023.

RAZMATRANJE MUKE IHS, 20 SAT

Isuse kako da ja nesveta, ispunim tvoj sveti zadatak, o mileno moje dok naslanjam glavu na tvoja probodena prsa daj mi savjet kako ljubiti da sa tim činom poništavam svaki grijeh. Uzmi me na križ ka sebi jer ono je divno prijestolje spasenja, pa svaka patnja koju podnosim neka me oblikuje u novu svetiju dušu, isperi svojom predragocijenom krvlju svaki moj grijeh. Raspeta ljubavi pomozi mi, jer sam slaba, grešna, bolna, iznemogla, samo u tvom poljupcu mira moj je život. Pečat oproštenja stavi mi na tijelo i srce, kajem se što te moj grijeh vređa i bičuje. Mileno uzmi samo ljubav moju da te tješi sa svim pobožnim dušama. Dar razuma, dar ljubavi neka mi obasja oči, da podnesem trnje i budem ti ruža miomirisna. Želim svojom rosom duše i uljima latica cjelivati tvoje oči, uši, Presveto Lice, Raspeto milosno srce, Dušu i svaku svetu ranu.  Sjedinjujem se sa svim dušama na Zemlji, sa nerođenima i dušama u Čistilištu, sa Svima Svetima, anđelima i arhanđelima da ti prikažemo svoje rane i ljubav kao melem tvojim trpljenjima. Darujemo ti himan zahvalnosti voljeni Isuse, suobliči nas sa Tobom. Preobrazi nas u ljubav. Amen. 🎺🕊

 Od ❤Ana Emanuela, Bilaj 21.11.2023.


 

Nema komentara:

Objavi komentar