ponedjeljak, 27. studenoga 2023.

GOSPI OD ČUDOTVORNE MEDALJICE

Evo BLAGDANA ČUDESA,
evo očiju koje me prate i svaku moju molitvu pamte, prikazuje me majka Sinu,
blagoslivljam taj čin ljubavi,
svu tu Gospinu milinu.
Pomoćnica moja daruje
mi iznad srca zvijezde,
i male rajske ptice iznad njih se gnijezde.
Opjevavaju plemena sveta,
svih dvanaest apostola.
I vrata od zlata koje je nastalo od
mučenika za Krista,
kojima je duša čista.
Ružica majka moja izbavlja me iz
svih noćnih mora, bolnu me na put prati,
govori malena kćeri shvati
da si suobličena sa Isusom Emanuelom,
da vjerom svoje duše svijetu dokažeš
da i bolest nije prepreka za ljubiti,
pa sve da možeš život izgubiti
ti se junački snagom Duha Svetoga boriš
da navjestiš djelom da
bolno tijelo snagom ljubavi sve pobjedi.
Pusti da Životvotac čini sve novo u tebi.
Ugodi Jahvi Ocu dobrostivom svojim
činom nosenja križeva brojnih radosno.
Trpljenje vrijedi za spas nerođenih,
svaka žega, nemoć, krv, suza, znoj...
okrijepa je Dušama u Čistilištu.
Imaš poziv duhovni... imaš poziv
nesebično voljeti i biti voljena
jer je u tvom srcu slava Boga Živoga.

Od ❤ Ana Emanuela, šapat nutrine
27.11.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar