subota, 25. studenoga 2023.

24 SAT RAZMATRANJE MUKE IHS

Bol svoga tijela i grešnost i pokajanje i trpljenje i trnje i suze i znoj i krv svoju raskajanu prikazujem tvome Presvetom srcu, da spališ svaku napast i kušnju u meni, svaku bolest i prisilne misli, oslobodi me Isuse snagom Duha Svetoga. Evo me tu sa majkom našom Marijom ležim joj u naručju uplakana da me njene prečiste ruke utješe i isprose čudesa od Njenog Sina. Vodi me Spasitelju u spasenje, nemoćna sam, ali sa tobom mogu na put strpljivo, nositi ovaj križ koji me strašno peče tebi za ljubav. Pa i da iskrvarim i da padnem od bola opet bi pala u tvoj moćni zagrljaj koji bi me uspravio. Svoj život stavljam u tvoje uskrsle rane, kojima se klanjam trajno skupa sa anđelom čuvarom i majkom bl. Djevicom Marijom, svim svetima, anđelima i arhanđelima. Zatvori me u svoje Presveto srce da ti budem vječna pjesma da tako cjeliva rana kojom sam te probola sa svijetom, oprosti za koplje Isuse,  za trnje i čavle, za krv prolitu i znoj, suze i ljute boli... oprosti ti govori svaki otkucaj moga srca zauvijek će tako biti, kajem se Isuse za sve moje ljudsko, a prinosim ti sve sveto u meni na dar, a to sveto je ljubav za tebe. Oslobodi me kroz svetu ispovijed, sakrament ljubavi koja prašta i sve čini novo. Oblikuj me po volji Očevoj... predajem ti tijelo, srce duhovno, dušu i duh, sve je moje tebi vraćeno. Voljena milosti vjerujem naumima iz Raja. Voli te tvoja Ana Emanuela, Bilaj 25.11.2023. 

Nema komentara:

Objavi komentar