srijeda, 15. studenoga 2023.

ZAHVALA KARMELSKIM SVECIMA NA ŽIVOTNIM POUKAMA

Evo me iz svjetovnog reda Bratovštine Gospe Karmelske, da se obratim vama nebesnicima svetim u rajskom duhovnom Karmelu. Danas je vaš dan 🌹SVIH KARMELSKIH SVETACA🌹, pa bi vam zahvalila na pratnji kroz devetnicu 6.11. - 14.11.2023. Blagoslovljene pouke voljenog Karmela. 

Što očekuješ od mene, rekla bi 🌹sveta Terezija Avilska🌹 i unaprijed pristala i na bolest ili na zdravlje ili na ljubav ili na muku, na život ili smrt...sve je njoj bilo lako jer držao ju je Krist za ruku. Zato i ja kazivam po poukama sestrice iz Karmela, što očekuješ Isuse od mene u mojom bolima, smrt ili život, samoću ili potomstvo, bolest ili ozdravljenje, samo ti voljo ljubljena vodi mene. Neka me predragocijena krv pročisti dok bolno teku moje molitvene vene. 

🌹Sveti Ivane od Križa🌹 poučio si me da se odričem grijeha, da budem puna nade i rajskog osmijeha, da osluškujem Božju volju koja me vodi u vječnu slobodu. Poučio si me da čisto srce biva uslišano uvijek, ma što god tražilo od milosti Boga Živoga. Jer Svevišnji ne kasni na vapaje raskajanog srca.

🌹Sveta Terezijo Margareta
od Presvetog srca Isusova🌹 
tražila si sličnost ljupkom Svetom Licu i Bog ti je slao milosnu pticu trpljivosti. Izvor života je požrtvovna ljubav, to si spoznala u muci... sve svoje vidjela si u uzdanju u Krista, duša ti je zbog njega bila ponizna i čista. Već na zemlji si činila ono što si htjela činiti na Nebu. Duša ti se u plamenu Duha Svetoga prepustila, zato si sada sveta naša zaštitnica u mukama. 

🌹Sveta Mariam od Isusa Raspetoga🌹
Na Duha Svetog ti si se oslanjala, sve svoje boli i ljubav u predragocijenu krv si uranjala. Osjetljivost si svoju milosti Isusovoj prikazivala, željela si da te poučava Učitelj nad učiteljima. Zato te On obogatio duhovno,  darovao ti sveti vid i zaboravio na sve čega te bilo stid, postala si velikodušna, puna predanja, neka i nas takvo povjerenje sa Isusom spaja. 

🌹Sveta Terezija od Djeteta Isusa 
i Svetoga Lica🌹, na Zemlji nam često ostavljaš ruže, anđeli se tvoji sa nama druže, a rosa nebeska sa latica među Čistilišne duše pada i svaku od muke ozdravlja, pokazuje im taj Kristov miris put do Raja. Presveto Trojstvo tvoje je duše vodstvo, neka i u nama svetost Svevišnjeg osvane i zauvijek ostane. Kruna ti je Isusova ljubav, a za plašt imaš zaštitu Bogorodice. Isprosi i nama milosti velike.

🌹Sveta Elizabeto od Presvetog Trojstva🌹 
otajstvo križa ljubiš, ne žališ se ako gubiš... u tebi umire ja i živi JA JESAM, Isus te upućuje i sve dobro naslućuje. Zaručnice Božanskog srca isprosi nam da se pobožanstvenimo. 

🌹Sveta Terezijo od Anda🌹
oslanjaš se na Kristovo Spasenje, pomozi nam isprositi obraćenja i da ne budu srca kamena. Pomozi nam da shvatimo da smo prah koji se pobudio, a jedina nam je Oaza spasenja Isus. Pomozi nam spoznati nišavnost tijela i da se borimo da nam na duši zasja uskrsla haljina bijela. Pomozi nam osluškivati blagozvučni glas Životvorca koji kroti sve zloduhe koji nas napadaju. Isprosi da duše ne stradaju, već da spoznaju da i ovdje na zemlji mogu živjeti Raj svojim djelima. Amen. 

🌹Sveta Terezijo Benedikto od Križa, Edith Stain🌹
Križ si svoj prikazivala Gospodinu i kad nisi put razumjela, sve ti je bila providnost Božja. Blagoslovljena mudrost Očeva koja te vodila, sad kad te čaša mimoišla i duša ti je u Raj otišla, bdi za nas da i mi potražimo među svetima i blaženima spas - Isusa Uskrsloga, koji sav život mučenika u čuda preobražava. Amen. 

🌹Sveta Maravillas od Djeteta Isusa🌹
ti isprosiš brojna čudesa, posebno dječicu nerotkinjama, zato primi vapaj roditelja... isprosi im malog anđela do anđela. Bila si odvažnog srca, predana Svevišnjem, trpila si da nadoknadiš za sve pogrdi Isusove, oslonivši se na sredstva iz Isusovog vremena. Pomozi nam isprositi da služimo onom pozivu na koji nas Duh Sveti poziva. Amen. 

🌹Svi sveti karmelski mučenici, sveci i svetice🌹, molite za svećenike, redovnike, posebno za sestrice karmelićanke koje za nas već ovdje Kristoliko bdiju, čini se iza rešetaka su, ali mi smo u svjetovnom zatvoru. One sa tobom radost uskrslu uživaju. 
Neka po molitvama svetih i istinskih vjernika siđe oslobođenje svih duša, da ne padnu kada ih zli kuša, već se opredjele na šapate Duha Svetoga, jedinog savjetnika, tješitelja i branitelja duše i srca. 

🌹Blagoslovljen blagdan Svih svetih karmelskog reda🌹, neka i nas svjetovne karmele milost iz Raja pogleda, Gospo Karmelska na brdo Karmel nas brojne pozovi da se škapular pobjede Krista Kralja zavijori. Amen.

Sa ljubavlju Ana Emanuela, 
Bilaj 15.11.2023. 

Nema komentara:

Objavi komentar