ponedjeljak, 20. studenoga 2023.

RAZMATRANJE MUKE IHS, 19 sat

Premilostivo srce učini moje srce milostivim, raskajanim, trpećim kada prijete napasti i kušnje, izbavi me iz svih grijeha svojom predragocijenom krvlju. Izbaci otrov iz mojih vena, ostavi samo ljubav molitvenu da kola mojim tijelom. Duša moja lebdi, a ja sam raspeta i samo ti mi možeš pomoći, zato me opravdavaš i svaki moj grijeh odnosiš na patnji križa. Priznajem grešnica sam i kroz ovaj križni put shvaćam koliko sam slaba, koliko padam, osvještena sam da sam sama ništica, prah, ali me budi i tješi tvoj božanski dah, koji me opravdava. Uzmi ljubav moje duše, prikazujem ono najlipše iz sebe za olakšanje tvog raspeća, evo me ležim u tvome Presvetom srcu skupa idemo na križ. Neka svaka kap tvoje predragocijene krvi blagoslovi sva stvorenja i obrati nas. Sve što je isčašeno neka se ispravi, sve što je bičevano strašću neka se smiri u tvojoj nježnoj ljubavi, kupku spasenja donesi nam dok gorimo u svjetovnim željama... opravdaj nas, opravdaj svaku dušu koja zaziva tvoje spasonosmo ime Isus Krist Nazarećanin. Oprosti za svaki grijeh koji je izobličio tvoje lipo tijelo. Neka te moj anđeo čuvar cjeliva i ja dok sam čista u svetoj ispovijedi pred tobom Svećeniku Veliki, pun oprosta. Sa onim što ljubim dolazim tebi, neka te molitva moja cjelova kao najdivnije ljekovite biljčice. Ulipšaj me ljubavlju, iz svakog me grijeha izbavi. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.11.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar