srijeda, 22. studenoga 2023.

RAZMATRANJE MUKE IHS, 21 SAT

Ljubav je uvijek jača od grijeha, zato se kajem pred Licem Svetim za svaki grijeh...Isuse Ljubavi tvojoj sam zahvalna jer me cjeliva i nadahnjuje povjerenjem u Volju Očevu. Snaga tvojih Riječi čini me djelotvornom. Svaka kap tvoje predragocijene krvi šapuće volim te, zato tečem u tvoje molitvene vene da ti olakšam trpljenje. Tu si Spasitelju da spasiš ono najlipše u meni. I mamu Mariju mi daruješ dok ti drhte suha napaćena ožednjela usta... zato ti obećavam da ću ti donositi vode sa njom u svakom djelu milosrđa tjelesnom i duhovnog. Molitve moje  su golubice koje ti donose pjesmu zahvalnicu. Siromašna bi bila bez tvoje trnovite krune, bez tvog križa, tvoje žrtve, moje blago iscjeljenja si ti požrtvovna ljubavi. Snaži me ramenima svetim, pomozi mi poći na hodočašče majki ljubavi, da zagrlim tvoje uplakane oči, ruke, noge, moj smisao života, svaki moj korak i trpljenje prikazujem kao zadovoljštinu tvom trpljenju na Golgoti i za sve duše u Čistilištu, za nerođene i dičicu koja su bolesna u majčinim utrobama da ozdrave i dođu radosni na svijet. Kada ja ne mogu zbog bolova moliti, počuj mog anđela čuvara, koji stalno pjeva hvalu Tebi. Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 22.11.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar