četvrtak, 9. studenoga 2023.

RAZMATRANJE MUKE IHS 8 sat

Isuse rajski učitelju, sakri u Presveto srce svoje, ovo malo tjelesno i rašireno milošću Tvojom ovo duhovno srce moje, neka ti ono bude anđeo utjehe... neka te svaki moj molitveni otkucaj tješi u ovom Tvom i svakom drugom satu moga života, neka tvoja ljubav upije i upućuje moju ljubav... pokaži mi vizije uslišanja i daj da uzvjerujem u sve miline koje silaze iz Raja u moj zagrljaj. Evo me da ti otirem lice znojno, svojim trpljenjem, evo me da blagoslivljam i spašavam duše svojom dijalizom, jer dok gledam kako teče, znam nije to tok moj, sve je tvoje Hostijo moja duhovna i tjelesna. Obrana od zla i krotitelj svij grijeha si ti, ljubav požrtvovna, trpeća u meni. U Getsemaniju smo skupa, kad ne mogu biti tijelom gdje su te vezali, šaljem ti svog anđela ćuvara da te tješi. Stablo kod kojeg moliš da te mine kalež gorki sada daje slatke plodove jer si pristao na muku koja spašava svijet. Krvnike zaustavljaš, otpuštaš svima grijehe. A ja ću trpit tvoje lance, vezivanja, pljuske, trnje, krv, znoj  suze, čavle... i neću zaspati Isuse jer me tvoj Duh Sveti budi. Uzvratit ću ti kroz trpljenje za spasenje... ljubim te, jer me ti ljubiš bezuvjetno. Klanjam se tvojoj svjetlosti, Licu svetom iz kojeg teče smirna milosti  dar ozdravljenja na mene, voljen si svim mojim bićem. Rana na ranu,  osmijeh na osmijeh, muka na muku, sjedinjeni ti i ja zauvijek. Isuse blagoslivljam i hvalim Oca Nebeskog, što Djevu Mariju učini sa tobom majkom blagoslovljenom, koja svojim suzama sa Golgote tješi sav narod. Suosjećaju moj, čini sve novo u meni, evo ti moje srce i moj dah. Sva djela moje ljubavi neka ti budu melem na rane. 

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, Bilaj 9.11.2023. 💦🕊💗
Razmatranje: https://youtu.be/C9n-40-SQ_k?si=yLYqKvcO3xjJuexD

ZA PRIDRUŽITI SE GRUPI 24 SATA MUKE IHS: 
https://chat.whatsapp.com/GujO3fvfmEh86d1AAB599m pridružite nam se dušice Božje, Božja voljo vladaj u našim srcima i dušama, pomozi nam svoje boli sjediniti sa tvojim proslavljenim ranama, amen. 🎺🕊💒 Možete razmatrati određen sat... ili svaki dan neki drugi. 💗 Preuzmite knjigu na: SATI MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf Imate je i kupiti u Verbumu, ako netko nema novca, u potrebi je javite se pa ćemo vam poslat. Imate sve na stranici i blogu Luise, preuzmite spise Knjiga Neba, krunica po sv Hanibalu i sl... subotom svi skupa molimo malu krunicu Božje volje i razmatramo što više sati... kolko nam vrijeme dopušta. Najbitnije je živjeti Božje svete zapovijedi i hrabro nositi križ. Patnja je dar kada je nosimo iz ljubavi i sjedinjujemo sve svoje boli kao zadovoljštinu Isusovim presvetim ranama.

SVE SPISE LUISE PICCARRETE imate na: 
https://fiatvoluntastua.info/page-hr.html
Voljo Božja vladaj u nama. 💦🕊

Više o svemu objašnjeno na stranici:
https://www.facebook.com/profile.php?id=61553197553894

Nema komentara:

Objavi komentar