nedjelja, 12. studenoga 2023.

RAZMATRANJE 11 SAT MUKE IHS

Presveta Dušo Kristova , posveti moju dušu, dok razmatram 11 sat tvoje muke i anđela čuvara držim za ruke. Misli mojim mislima... voljeno moje, neka mi je u pomoći Ruža Otajstvena... neka mi daruje svojih ruža da ih donesem tebi da ti blaži boli trnovite krune. Budim se kao ljubav, u meni je zaspao svaki grijeh... jer si mi to ti darovao na križu. Idem te braniti od neprijatelja molitvom suza koje sjedinjujem sa Gospinim emocijama. Tvoja groznica bol je mojim kostima... uzmi moju bolest za olakšanje tvoje muke, tvoja krv ovdje je u moje vene dobrodošla, ne brini se ljubljeni što ja krvarim... tako te ljubim. Poučio si me moj vjerni Bože, vrijednosti požrtvovne ljubavi. Htjela bi zaustaviti usta Kajfi da ti ne sudi, htjela bi svima reći ne sudite mi Spasitelju svijeta. Ali milo moje ožalošćeno tako je moralo biti da bi došlo do našeg spasenja. Zato prikazujem sve svoje pogrde od djetinjstva da tebi budu olakšanje. Skupa smo često bili osuđeni, ali ljubav na zemlji jest osuđena i raspeta. Da dokaže da može sve podnjeti vjerujući u čuda Oca Nebeskoga. Branit će nas Raj riječima istine. Strpljivi smo... iako puni rana... mučenje tvoje razdire moje kosti... ali znam sve ovo donosi spasenje svih. Klanjam se tvojoj boli, svakom trnju, suzi, svakoj kapi predragocijene krvi, čavle podnosim radosno. Ne želim te žalostiti, već sve tvoje prinjeti u mali kovčeg duše, gdje u riznici ljubavi čuvam sve uspomene na tvoju muku. Spasitelju moj spašavaj i kroz mene sve one koji mi prilaze, da im suzice pročišćenja niz oči silaze. Blagoslivljam te skupa sa anđelom i Gospom. Hvala ti za svaki korak na Golgoti... sve svoje čini sjedinjujem sa tvojim rajskim činima. Pomozi mi živjeti Očevu svetu volju. Grlim te Isuse i ostajem sa tobom da te moj dah pluća brani.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 12.11.2023. 🕊💒

Čuj nakanu srca moga Presveto srce spasonosno, sjedini me sa svojim otkucajima, neka te moj anđeo čuvar grli i tješi na križnom putovanju, a ja svakom svojom ranom ljubim tvoju presvetu ranu i skupa cjelivamo. Svjetlošću vječnom obasjaj sve duše u tami, neka im i Gospa Guadalupe noći čudima zasjaji, izbavi duše iz agonije i pritiska, buke i strke života, iz Čistilista i ratnih jauka. Oporavi sva naša životna područja, uči nas poslušnosti. Lance bolesti otopi svojom predragocijenom krvlju, ljubi nas svojim kapima dragocjenim koje nas ozdravljaju. Izmiri zavađene, obraduj neženje ženidbom. Pastiru voljeni zbog tvojih proživljenih trpljenja, pljuski, pljuvački, čavala, trnja, optužba i uvreda nevinog Jaganjca neka se zabijele tvoje crne ovčice, sve si nas spasio, daj nam uzvjerovati u milost Odozgor. Upoznao si me još kao bebicu, pa i prije rođenja molim te da i ja još više upoznam Tvoja čudesa dok sjedinjujem svoje srce molitveno sa tvojim Presvetim nevinim čistim izvorima darivateljske ljubavi. Želim te braniti od onih koji te i danas psuju, sude i ne vjeruju u tebe, želim ovom bolešću svjedočiti da je bitna tvoja raspeta ljubav trpeća, jer se tako odlazimo u Raj i pročišćavamo se. Mileno evo me usnuti ali i buditi se u tvome Presvetom srcu kao u utočištu, želim ga blagovati, cjelivati, pjevati mu hvalospjeve, psalme... igrati se sa tobom kao djetešce koje ti donosi nalipše ljekovito cvijeće da ti cjeliva aorte probodene kopljem, ljubim, grlim dušu Tvoju, zazivam Sve svete da ti pjevaju i donose darove za kralja slave vječne, za tebe su najlipše haljine Jeruzalemske, voda iz izvora svježih, smirna, balzami, milo nadoknadit ćemo ti za svu ljubav koju su ti prouzrokovali neprijatelji, mi smo prijatelji tvoji Živote jedini. 🎵🎶 Od 💗tvoja Ana Emanuela🕊 Bilaj, 1.11.2023.

Razmatranje 11 sata muke IHS
https://youtu.be/0iJBXLdIVig?si=A8adA6ZCsRgDTgmB


Nema komentara:

Objavi komentar