četvrtak, 16. studenoga 2023.

RAZMATRANJE MUKE IHS, 15 SAT

Moje oči sjedinjujem sa tvojim očima, da ih tako rastužene utješim radošću vjere u Tebe. Grlim te srcem svojim, uz Tebe se ovog križnog putovanja ne bojim. Sve si mi ti Isuse ljubljeni. Molim sa anđelom čuvarom: Oče naš... Zdravo Marijo... Slava Ocu... za sve duše bolne, napaćene, posebno za pokojne, patničke... Neka svako moje trpljenje bude protuotrov, lijek za sve koje pozivam ka Tebi skupa sa majkom Gospom Guadalupe. Povorci svetoj želim se pridružiti i baklje pobjede nositi, upaljene svjetiljke Duha Svetoga svima poklanjati, širiti vijesti o Svjetlu Svijeta. Molitve tvoje neka nastane moje srce, da mi Herod današnjice ne može ništa. Nismo luđaci milo, mi smo ljubav trpeća. Ti nisi kriv Isuse, ja jesam za svaki svoj grijeh, ali po ljubavi me gledaš moj voljeni. Spasenje moje luda sam al od ljubavi prema Tebi i Ocu Nebeskom... jesam priznajem to Herodu. Nek sudi... ja ionako vjerujem samo u sjaj tvojih milosrdnih očiju, koje me posvećuju. Neka te cjeliva moja trpljivost koja je tu iz ljubavi. Ljubim ti desnu i lijevu ruku moje presvete darivateljice. Odmaraj se u mom srcu dok te progone... budi sa mnom u meni, u mom hramu duše, da te uvrede u palači suda ne ražaloste. Budimo mala djeca, zaboravimo da smo u mukama, sa Svetom Obitelji pravimo svete krušćiće koje ćemo blagovati. Isuse  idemo se radovati jer znamo pobjeđuješ sve bolesti, tuge u meni... u svijetu. Proći će ovo sve... samo Tvoja ljubav neće... u njoj mi duša ostaje. Blagoslivljam ti rane velike, ovim svojim malim ranama. Voli te tvoja služavkica Ana Emanuela, a služavkica kći tvoje volje Luisa neka te ljubi dok sam ja u svijetu i nekim drugim radnjama. Privini se uz mog anđela, on ti prinosi sve moje čini, radnje... molitve... pjesme... zahvale... volja Oca Nebeskog neka se zemljom prostire. FIAT. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.11.2023. 
Razmatranje svih sati možete preuzeti na:
SATI MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Nema komentara:

Objavi komentar