petak, 17. studenoga 2023.

MOLITVENO OTAJSTVO NADE, ZA SVETU RITU

Sveta Rita, ljubila si patnju poradi Krista, zato ti je duša bila kreposna i čista, pomozi mi da je i ja sa ljubavlju nosim, da kroz patnju tijela čudesnu ljubav isprosim, sjedinjujem  se kroz molitvene perlice sa tobom, da damo kao sestrice hvalu i slavu Bogu Živome, znam ti ćeš prinesti Svevišnjem molbenicu moju______ jer na Nebu uživaš slavu svetice. 
Otajstvo nade moje duše sa tobom molim, da me Isus oblikuje po tvom čudotvornom zagovoru u vrsnu ženu, da se ova bolest preobrazi u ljubav punu služenja voljenom biću i ljupkom potomstvu, u dan Očeve svete volje. Isprosi mi najprisnija svetice put do istinske ljubavi, da križ križ izljubi. Pošalji svoje otajstvene bijele pčelice na rane, da ljubav bolnima ne brane 

Sveta Rita zaštitnice u beznađu primi na dar; moje duše molitveno otajstvo nade. 
💒🍇🌹🍯🐝
U ime Oca i Sina koji je pun rajskih milina, koje mi šalje po Tješitelju i Branitelju Duhu Svetome  Amen.
Vjerovanje...
Oče naš... 
Zdravo Marijo.... 
koji neka mi umnoži vjeru, 
učvrsti ufanje, 
usavrši ljubav. 
I tako me pripremi za uslišanu želju.
1 x Oče naš
10 x Zdravo Marijo (koji neka mi po zagovoru svete Rite da čudesnu ljubav u teškim trenucima života. Sveta Marija, Majko Božja…)
1 x Slava Ocu.... savršenom Tvorcu 
i Sinu Spasitelju svih mojih molitvi  ... i Duhu Svetome ozdravitelju i darivatelju vječne ljubavi. AMEN. 

Od ❤ Ana Emanuela, Gospić 17.11.2023. 

Nema komentara:

Objavi komentar