četvrtak, 30. studenoga 2023.

MOJ SI U MENI

Samo mi budi na ljubav Kristoliku ti koga ljubi moja vjera duše... opjevavaj čistu ljubav, budi razderanog srca i obući ćemo se u haljine slavljeničke. O milo, za ljubav treba prisnost, briga, poznavati se u nutrinu kao da je vlastita. Treba hrabro podnjeti i po koji trn zbog ljubavi koja miriše na uskrsle ruže. Bitna je istina između dvoje ljudi, bitno je biti tu u svakom danu kao anđeli koji imaju divne karizme utjehe, brige, sebedarja... Pobjedi samo ljubav koja se trudi nositi križ, koja je tu jer je isprošena Odozgor. Ja sam te našla u tišini, u miru, u bolesničkom krevetu kako sa mnom krvariš, ja sam te našla u svom srcu kao vjeru u ljubav. Jesi ti si moj bijeli anđeo čuvar, sposoban trajno voljeti, tebe ne moram tražiti, ti si mene pronašao u meni. Satkan si od nota moga života. 🎺🕊💕

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 30.11.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar