četvrtak, 23. studenoga 2023.

RAZMATRANJE MUKE IHS, 22 SAT

Isuse moj živi Isuse sa tobom bolna hodim cestama zemaljskim i smrti se ne bojim, evo bivam sa tobom oslobođena upravo dok trpimo tjelesnu bol križa. Fala ti na zagrljaju kroz ljupku doktoricu, fala ti jer me svijet počeo razumjeti na onaj rajski način. Duše koje mi na put šalješ zaista su mi: Kako na Nebu tako i na Zemlji, prisne i suosjećajne. Fala ti milosno moje za obitelj koja me prati, na radost i kada je bol kao sa me peku stalno, a ne mogu izgorjeti jer je ljubav tvoga Duha Svetoga jača od plamena mučenice. Taj sveti plamen daruje mi i vodu, koje čudo da iz plamena izlazi rajska voda dok ti se molim. Tad sam na novo krštena, osvještena da je sve privid osim ljubavi. Moj Isuse evo ti moja bol da ljubi tvoju bol, ali još više ti evo moje ljubavi da pobjedi ovaj križni put ljubeći tvoju požrtvovnu ljubav. Poljupcima mira smiruj moje nemire, a što moram podnositi ću sa tobom za spasenje svih, posebno bebica. Glasom svojim zapovijedi mi da umrem sebi i živim tebi i Očevoj Presvetoj volji. Oprosti za svaku moju ružnu grešnu misao, za svako ne mogu, jer ja mogu sve u Tebi koji si moja jakost križa. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Zadar 23.11.2023. 


Nema komentara:

Objavi komentar