srijeda, 5. listopada 2022.

ŽIVIM SA DUŠOM TVOJOM

Ljubljeni, 💞
tu sam mala vladarica tvoga srca,
tu sam sva izrasla iz
mučeničkog trnja
da bi tebe krunila ružama.

I dok je ruža i moje će ljubavi
za tebe biti.
Ja ću ti i dušu i kosti okititi.
Balzamima ljekovitim tebi ću doći.
Da ti ljubav moja teče krvlju...

Uzate ću živjet kao sjenka svjetlosna,
kao pratnja anđela.
Pričati ću sa tvojim glasnicama...
Plakati ću kroz tvoje oči...
Piti ću vodu i jesti ono što
tvoje usne požele.
Hodati ću i raditi sve što ti činiš.
Disati ću tvojim plućima,
otkucavati život tvojim srcem.
Biti ću tu gdje je tvoja duša.
Stalno tvoja.
Svugdje će me biti sa tobom.
Ja tako lako ne umirem.

Mileno činiti će se da me skrivaju boli,
ali osjeti otkriva me ljubav Božja.
Topla ti vječna nasljeđa nudim...
ono što nikada imao nisi.
Preuzimam tvoju bol, a
donosim samu ljubav.

Možeš me naći u sebi,
ja tebe upravo na ovaj način nađem.
I imam zauvijek!

Pravo je da te ljubim,
pravo je da me ljubiš.
Da postojimo ti u meni, ja u tebi.

I da se dočekamo,
i to je pravica Božja...
Ljubljeni mi smo si u sred boli
vječna radost duhovnoga srca.

Znam anđelak moj da smo si molitva. 

I zvati će nas isprošeni od Gospodina! 


Ako je zemlja pokora, 

ako se mora bez nas tako dugo,

duše su oduvijek jedno,

nađeni smo u nama. 

Snašli smo se mi nebeski putnici! 

Za voljeti ne treba viđenje, 

već sviđenje duša. 

 
Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 4.10.2022.


Nema komentara:

Objavi komentar