subota, 22. listopada 2022.

MOLIMO ZA ISCJELJENJE RANA DA BI SI BILI LJUBAV NEPROPADNA

Zagrlimo se duhovnim tijelom i duhovnom  dušom se ljubnimo, volimo se vjerom u jedinu ljubav pred Gospodinom. Neka naša molitva bude blagotvorna pomast našim ranama, da ozdravimo od svega zemaljskog. Težimo ostvarenju ljubavi koja će svjedočiti čudesa Gospodnja. Ljubavi koja nema straha reći volim te zauvijek! Milino bola moga, ti što danjivaš i noćivaš u mom srcu, ostani sa mnom u molitvi, jer tvoj hram duše je i moj, uvedi me u odaje svoga srca i duše, da ti blagoslov trajan ostavim. Golubiću moj smjesti se kraj krila svoje raspjevane golubice, poučit ću te pjesmi i letu... poučit ću te molitvenom bdjenju. Samo ostaj srcem moj, moj i iznad svega Kristov. Tad ćemo moći sve i ono nemoguće ljubavi je moguće, jer se uzdamo u Svemogućeg. Želim te baš onakvog kakvog te i osjećam i to će doći. I ja ću biti po tvom, preobraženi uskoro. Treba nam ono novo bebi srce puno povjerenja, isprosimo si to bebasto dražesno srce. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 22.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar