nedjelja, 2. listopada 2022.

ZAHVALA SVETOJ MALOJ TEREZIJI

Sveta Mala Terezijo,
izlječena ljubavlju osmjeha Djeve,
ti kojoj Presveto srce uslišava sve
molitvene želje hvala što nas
u karmelski samostan uputi.
Što nam tvoj sveti red pozivnicu navijesti...
Medaljon tvoj
donjela mi nekidan sestrica,
misleć to je moja voljena Rita
Ali i ti cvijete Maleni iz Raja,
uz mene si svih ovih trnovitih dana.
Toliko ste slične, mirisne i čiste,
da na kućnom oltariću mome
imate mjesto svoje.
I ruža ozdraviteljska iz
svećeničkih ruku darovana,
miomiris je iz Raja,
preobrazilo se trnje u čistu milost
blagoslovljenog uzdanja u
oporavak rana.
Shvaćam nikada u grmu od trnja
nisam bila sama.
Još sam ti kao mala pjevati znala,
sveta Mala Terezijo malena ti se molim,
reci malom Isusu da ga puno volim...
tješila si nas u bolnici,
sve mi to sad dolazi.
Hvala Božjoj providnosti,
što nas kroz sveto blagoslivlja i ljubi!
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 2.10.2022.


Nema komentara:

Objavi komentar