utorak, 25. listopada 2022.

MAJKO ZAHVALI OCU ZA SVE ŠTO MI KROZ PRESVETO SRCE DARUJE

Majko Djevo rajska ti si hodala uz Živo Evanđelje, pomozi mi prihvaćati Božju volju. Jahvi ja vjerujem, a On neka po svom naumu kroz milosnu ljubav Presvetog srca ispunjava čežnje moga malog srca i vizije moje molitvene duše. Divne mi je utjehe stavio u nutrinu, dok bol žeže kosti moje. Prinesi mu majko zahvalu za ustrajnost pod križem od mene. Reci mu da Svevišnji je pjesma moja, da Spasitelj je sva emocija moja, da mi sva raspjevanost u srce dolazi zbog Njegove milosti. Reci mu hvala za ljubav prema grešnici, za ljubav prema oživljenoj smrtnici. Reci mu hvala jer ga mogu na zemlji kao da sam u Raju slaviti. Samo mi je sada oblak nedostupni ovo tijelo, pa mi dušu mogu samo vjerni vidjeti i dodirnuti. Moja će ljubav čudo isprositi, jer si uz mene stalno. Amen.🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar