utorak, 4. listopada 2022.

Ljubljeno moje kako mi samo fališ da sa mnom svetu ljubav slaviš!


Ljubljeno moje kako mi samo fališ da sa mnom svetu ljubav slaviš! 🕊🤴🏻💔👸🏻🕊 Zar su za nas svatovi nebeski... zar je baš kraj zemaljskoj nadi , jer bolest ova sve pokvari... dušu mi mačem nepravde rani. Ipak ću ti pjevati, moj glas će biti u najlipšim pjesmama u glasnicama dječice... pa i u pticama. Svugdje će biti ljubavi moje za tebe. Jer moja duša ne vene pa sve i da mi tijelo usahne. Ja bi te pronašla, kao mala glasnica radosti Božje. I jesam, sve se nadam da jesam. Iako je nastupila pokora. Snom te imam, vjerom i molitvom čuvam sve do vječnosti. Ne mogu ja bez tvojih rebara, jedino moje nisam sama. U rebra tvoja snom se vratim, zacjelimo i bivamo jedno. To je moj osjećaj i njegujem ga, ti si gnjezdašce ranjenoj ptici. Emocija je sve što imam i što mogu Bogu da darivam. Ne trebam kofera, ljubav mu donosim. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 4.10.2022. 

Nema komentara:

Objavi komentar