ponedjeljak, 24. listopada 2022.

DOĐI KADA TI ZATREBAM ZA ZAUVIJEK

Što je od Boga ne prolazi.
A ti, ti evo ne prolaziš... 
još jače volim vjeru u ljubav! 💕
Kako da te ne volim rebro moje...
Kako kad sam ja srce koje se mora
vratiti k tebi.
Kako da ti ne volim sjaj duše,
kada je osjećam.
Kako da ti svake noći ne legnem 
dušom na grudi molitvene i odmorim 
u vjeri da ti moja ljubav treba.
Ja ne mogu bez nas,
ja ne mogu da se u tvoju dušu ne ušuškam,
da istražujem u tebi ono što je 
moju dušu čekalo.
Sve sveto zazivam, 
jer samo oni mi mogu sad pomoći.
Znam ostati ću u ovoj ljubavi
sve dok me bude.
Moram vjerovati svome osjećaju,
da je Bogu sve moguće.
I na Njegov čudesan način...
Tako su me sveti poučili. 
Ne odustati od onog što voliš.
Samo ovaj put čekam na drugačiji način.
Na način koji sam oduvijek trebala čekati.
Da budem nađena. 
Žena koja voli, zaslužuje sve. 
I kada se osjeti potpuno voljena 
daruje se strostruko više. 
Kada me se snažno kao disati zaželiš,
Kristu pođi sa mnom,
poklonimo se.
I nemoj da to bude pred smrt,
tad jako zafali kisika...
tad ćeš me 100% vidjeti u duhu... 
sjeti me se kap vječnosti prije.
Da srca nam zacijele,
da se jedno uz drugo trajno smije.
Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar