petak, 28. listopada 2022.

BOL ME PROČIŠĆAVA ZA NAS

Šuškaš mi u duši, bivaš mi zaručnik srca. Krila moja mila si ljubljeni, dok te bolna sanjam ja ozdravljam u rajskoj nadi. Sve moje te ljubi, svaka suza, svaki osmijeh lica moga je dar tebi, tebi moja vjernosti, tebi moja radosti. Tebi moja utjeho, hladu moj u užeglim ranama. Dobro me je u trpljenju križa nagradio Bog, bez misli na tebe nebi izdržala ni dan života, u ovozemaljskom Čistilištu. Znam da me misli o našoj svetoj ljubavi čiste kao zlato u pustinji. I taj sjaj čuvam za nas, za Gospodina. Neka moga bola, jer u boli te imam snažno kao anđela ljubavi i sa bolom ću te ovim isprositi za vječnost. Ti si moja molitva i to će tako zauvijek biti, molitva zahvalnica što volim ljubav koja me od nekud voli, od nekud čuva, od nekud grli vjerno i trajno. Meni ostaje ljubav i vjera, pa sve i da se tama na mene sruši opet bi vidjela tebe, moga zaručnika u duši, moga jedinog od Boga namjenjenog. Neka me napuste svi, samo ti ostani junak moj, u srce se moje zaljubi vječno. Fali mi samo ljubavi, da ozdravim. Amen. 🎺💕🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 28.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar