srijeda, 19. listopada 2022.

VAPAJ SESTRICI SVETOJ RITI ZA POMOĆ OZDRAVLJENJA

Ako ja ne umim zbog rana isprositi milost ozdravljenja, ako ja ne znam ti znaš svetice ljubljena. Sveta Rito po muki koju si trpila iz zadobivenog trna Kristovog, pomozi da i ja trpim ovu nepravdu sa ljubavlju i junački dočekam oslobođnje od svih duhova bolesti tijela. Neka ih Presveti Isus svjetlošću svojom uskrslom otjera u divlje svinje i utopi ih u podzemnim vodama, da se nikada ne vrate napastovati i krasti radost moje duše. Pomogni mi voljena ružice Kristova, svojim rajskim zagovornim molitvama, koje vrijede u uskrslim očima koje me milošću obasjavaju. Pomozi mi biti nova, u Kristu ozdravljena  Tako da mogu biti radišna pomoćnica za sve ljude, posebno za ljubav. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.10.2022.
Danas u 21:40 live iz Cascie
https://www.facebook.com/monasterosantarita

Nema komentara:

Objavi komentar