subota, 1. listopada 2022.

JA IMAM DUŠU KAO BISER RANJENE ŠKOLJKE TIJELA

Tijelo je školjka duše i često se njime brani od bola svijeta pa i napasti, hej tko bi bucku, svi bi manekenku 😊 ... neka je moja duša skrivena, ko ono što se kaže bubreg u loju. Sa svetim razlogom je učahurenost moja, pa i moja bolest i bol. Ali ponajviše u korist duše koja mora postati mali Božji biser bijeli iskrene ljubavi koji ugađa Bogu, pa i kada mora trpiti ono što se na zemlji može trpiti samo ako zadobijemo milost nebeskih osjećaja. Blista mi se Kristovim sjajem ne treba mi lipote zemaljske, poruge su me i odbacivanje dovele u savršenu nebesku ljubav, fala vam sudci na svakom; vidi je, tenku, nebi te taka štapom, krma.o... prežderivačice... eto fala vam... iako me ne poznate 1% nit znate istinu, nit ste pomislili kako je duši mojoj u tom čuđenju nad mojim križem. A jesu prepoznali su me Božji bez da sam rekla išta, po osmjehu su znali sve. Po duši koju imaju. Samo ne gledajte nikog više izvana... prevare oči... jer zemaljsko je samo privid... zagledajte se u ❤ nadam se da vam nije više kameno. Gle mnogo je mekih uz mene, kucaju u suosjećajnoj ljubavi! Izaći će i leptirica iz učahurenosti, hoće, sad samo šalje te leptiriće ljubavi svima... u nutrini se okitila. Vi imate zgodna tijela a dokad!? A ja eto nemam ja imam zgođušnu dušu. 🎺🕊

Podrška za sve bucke i buckiće i one koji imaju druge mane pa i mršavost i sakatost kojoj se isto izruguju.... rane nek ispare da se vratimo duhu. Budite zgodni dušom... zgodni u lipim djelima ljubavi koja odvodi u vječnost. Izljubila vas Duša Kristova 🎺🕊😘

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar