subota, 22. listopada 2022.

PREPOZNAJ ME U SEBI

Prepoznaj me kao srce svoje...
znaš ti kako...
Kada kažeš Bogu potpuno da,
sve je tako lako!
Prepoznaj me kao suzu svoju,
koja zna biti i topla i hladna,
i kao ona nenadana.
Prepoznaj me kao ruke svoje,
koje se prekrižene mole,
osjeti tu sam u njima molitva.
Prepoznaj me u sebi,
nemoj me tražiti negdje drugdje.
Jer nećeš me naći ni u mome tijelu,
ako mi dušu ne prisvojiš u svoj hram i
zapališ skupa sa njom svijeće zahvalnice.
Prepoznaj me kao ljubav u sebi i
hoću uvijek ću biti dio tvoga srca.

Kada me budeš tako volio,
onda ćeš mi voljeti i napaćeno tijelo,
kao jedan od najlipši dio udova Kristovi,
shvatit ćeš samo pristajući bez sile
na žrtvu što je vječna prisna, čista,
trajna i neuništiva ljubav.

Jednom će ti sve biti ljubav,
pa ti neće značiti što moraš trpiti
na zemlji, jer trpiš sa ljubavlju vjernom,
koja te odvodi u Raj.

To će jedino moje biti,
jer nemoguće je da te moja ljubav
nije dozvala, a Božja usavršava u krepostima.

Ispod ovog svetog Neba i ti smo i ja...
glinene posudice natopljene milosnom ljubavlju Odozgor.
Da isprosi ljubav ljubav,
iako su bolna čekanja.

Od ove se ljubavi ozdravlja,
za nov život oživljava.
Od ove se vjere preživi sva patnja.
Pa i ne žali smrtnog plamena.

Da istina je toliko si moj,
u vjeri u ljubav.
Mileno ja sam dar ljubavi
u srce primila i jesam zbog te
vjere i osjećaja ja sam najgore
dane života preživjela i
nastavljam tako.
Voljeti vjeru u nas.
Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 22.10.2022.


Nema komentara:

Objavi komentar