ponedjeljak, 24. listopada 2022.

LJUBAV KOJOJ JE MOLITVA PREOBRAŽENJE

Pitaš se što tražim od tebe, 
Govoriš da si pustinja...
a ja, ja ti
ustvari samo želim
da ti budem dar ljubavi,
mirisna oaza. 
Dopusti mojim molitvenim suzama
da ti dušu spoznajom natapaju.
Dopusti mojoj ljubavi 
da ti kola venama,
ovakva ljubav te ne napušta nikada.
Zamiriši kao što nikada mirisao nisi...
na uskrsla jutra,
na naše bolje sutra,
ojunači se prodiši...
i samo dušom gledaj na mene. 
Tada ćeš moći sve.
I križ moj nositi sa osmjehom najvećim,
ljubav iskrena sve patnje podnosi.
Želim te isprositi takvog, 
da te moja ljubav hrabri,
a moja ljubav dolazi od samog
darivatelja ljubavi; 
sile Duha Svetoga. 
I trebam te takvog te kao što si mi
u srcu molitvenom trebam.
I Gospodin te takvog treba za vječnost.
Za dar mom trpljenju.
Pričaj sa Isusom, dugo mu pričaj.
Reći će ti njen si.
Ona te je birala za preobraziti te
u samo njenu vječnu ljubav. 
Sad ti biraš. 🎺🕊
Imaš li hrabrosti za voljeti onu koja voli
drugačije, onu koja voli ono nevidljivo u tebi...
Ako imaš, kaži joj djelom i voli je zauvijek. 

Voli već sada našu djecu...
voli već sada naš dom...
voli već sada naše priče duge..
voli već sada naše izlete...
voli naše osmijehe,
voli već sada naše sve.
I hoću zbog nas ću i ja ozdraviti dušom,
pa ću se ojunačiti i tijelom križ nositi.
Na ljubav se našu ponositi. 
Milo sve nam biva dano po vjeri i ljubavi.
Hoće li je Gospodin u nama pronaći?
O voljela bi. Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar