nedjelja, 23. listopada 2022.

VIZIJA VJERE

Duša mi živi u našim osmjesima, u njima je moja bol olakšana. Još se borim za ono naše duhovno, lijek su mi emocije pa i kada rasplače me bol, svaku viziju vjere mogu u srcu da vidim, od svojih te glasnica stvaram, usnama svojim sa tobom se smijem, ne odustajem od gledati nas u sebi nove u Gospodinu, ne odustajem od probraženja u bezbol. Vidim nas kako se volimo, kako se Bogu sa dječicom molimo, vidim nas kako zajedno starimo, kako je ono isprošeno trpljenjem neuništivo. U mojim venama ti si, ti čista ljubav srca moga. Ti koji braniš me od zloga. Ti ipak si moj, u duši. Ipak sve moje za tvoju radost pjevuši, sve te moje doziva, blagoslovom trajnim. I hoću isprositi ću oči moje vjerne ljubavi, jer ih Isus sjajem svojim vodi, da mi križ ukrase. Isplati se moje bolno čekanje, jer molitva ova navješta vječnu ljubav, moja ljubav na prolazno ne pristaje. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar