utorak, 11. listopada 2022.

MEĐUNARODNI DAN DJEVOJČICA

🌹11.10.2022.🌹

Djevojčice moje voljela bi da vas
mogu poučiti vjeri,
ali i da mogu učiti o ljubavi
iz vašeg malog srca.
Voljela bi da danas na
Međunarodni dan djevojčica
odemo na put,
gdje god zaželite,
znam rekle bi tata vozi nas u lunapark,
pa idemo na jezero hraniti labudove,
idemo darivati sirote.
Voljela bi baš imati moje slađane curice,
ali vi ste male nebesnice,
sjaj moje molitve.
I zapisati ću pouke za one
koji su uz mene...
Da suza mi ne krene.

Djevojčice ostanite uvijek
srca djetinjeg, tada ćete
i u teškim danima biti radosnice Božje.
Igračke uvijek djelite sa drugima,
kao i hranu i piće,
sebedarje je najdivnija vrlina
ljudskog bića.
Uvijek zagrlite onog tko je tih i
povlači se iz društva,
toj duši fali prisnosti.
Ne prepirite se i ne svađajte se,
budite navjestiteljice Kristovog mira.
Budite sretne u malenom,
pa će vas pronaći čudesa Božja.
Dok odrastate doći će vrijeme
ljubavi, zagledajte se ne u tijelo
već u dušu čovjeka,
duše se prepoznaju za vječnost
i budite i dalje djevojčice svome odabraniku.
Onaj pravi je dječak u srcu.
Daruje vam se u potpunosti,
i putevi vam se uvijek križem izljube.

Svjetlite ljubavlju koja vas ozdravlja i
nedajte da vas rane...
od rana se razbolimo.

Imate pravo djevojčice drage i na
smijeh i na suze...
sve emocije pročišćuju nutrinu.
Vidjet ćete uspjet ćete u svemu,
možete sve samo ne slušajte
strašne priče, strah je iluzija i
remeti mir.
Isus je pobjedio strah i živite ljupku radost.
Da Raj počima na Zemlji,
u našim dušama koje donose ljubav svima.

Djevojčice mile poseban smo rod Abrahamov,
da nema žena nebi bilo muškaraca.
Žene su posebne po maloj
koljevkici unutar sebe,
iz koje Bog oblikuje život.
I ako neke od nas i nisu rotkinje,
vole majčinskim osjećajima,
kao što evo ja volim moje nerođene kćeri,
ali i moje prisne djevojčice,
koje su rado uz mene.
Za sve vas malene kćeri prijateljica i
prijatelja od 💗 je ova pouka.

Dišite kao da ne postoji bol...
vjerujte svojim osjećajima.
Moramo ostati djeca... svi.
Zadržite tu vrlinu i kada odrastete.
Samo će vas djetinje srce
sačuvati od zla.

Jednom kada budete velike,
zagledajte se u oči svoga djeteta
i budite blažene i malene.

Nemojte nikada odrasti u duši.
Samo djetinja duša može
podnjeti sve što se traži na zemlji.

Nebeskom ljubavlju pobjedite!

Sa ljubavlju
Ana Emanuela,
Bilaj 11.10.2022.


Nema komentara:

Objavi komentar