srijeda, 19. listopada 2022.

MIRISI DUŠE NA DAR

Mileno slati ću ti mirise, ozdraviteljske slađane mirise ljubavi, sve dok se ne ispuniš tolikom radošću duhovne duše da nas uvedeš u uslišanje. Ljubav je moja tu da te hrabri, da ti pomoćnica bude. A ja ću se evo namirisati čežnjom, da dišeš ti u plućima mojim, da smo jedno oduvijek i da je ovo tjelesno samo pokora, samo spoznaja tko smo u duši. Ne znam drugi lijek za ovo što je sada, osim voljeti dušom tvoju dušu. A znaš kako te volim svjetlom istine Kristove koja pobjeđuje sve. I neka nam bude kako planira uzvišena milost. Mi smo se morali sresti kao pupoljak i latice, mi smo morali mirisati kao jedno. Trudila sam se kao radišna pčelica da ti suha saća srca ispunim medom. I da ne zaboraviš čiji je to med... sa čijeg srca je došao, tebi kao melem. Eto takva sam ti ja, u ljubavi gorljiva, pa sve da i kao svijeća izgorim. Znam davala sam se iz ljubavi, davala jer mi je falilo to davanje. I da sve što sam dala i ostalo je moje.... samo mi se nadodaje u Raju pa i ovdje... isprosi ljubav čudo u dan radosti. Ispare sve boli, žalosti. Jer ostaješ u vječnosti ono kako si volio! Dao Bog da te sve moje čuva, sve moje obnovi, zacijeli, sve moje izljubi. I da meni tako bude kroz ljubav srca tvog. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar