utorak, 25. listopada 2022.

ISUSE ČINI OD ZIDA PLAČA ŠTO TI ŽELIŠ

Isuse slavim te, 
i kada plačem 
i kada se smijem...
Sve je to za tebe.
Isuse trpim ja se
u svemu ovom strpim 
jer živim dušom ljubav,
da preživim ovu tijelesnu bol. 
Kad bi bar znala trpiti bez jadikovke,
kad bi znala bar ne ispustiti krik...
ali opet i najgore u meni ti
preobraziš u nadajući stih.
Ne razumijem Riječ,
ali razbistri mi što želiš da učinim!?
Kud mi je...
blagoslovi mi puteve...
Daj da prepoznam što moram činiti.
Usmjeri me, što učiniti sa ovim zidinama...
OČE NAŠ... 
smiluj mi se ti.
Možda je dobro srušiti cigle,
ili se popeti na taj zid plača... 
i nasmijati se u hrabrosti
nosenja križa.
Rane svete gradite taj zid ili ga srušite....
što želiš Isuse učini mi. 
Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 25.10.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar