nedjelja, 16. siječnja 2022.

ŽIVOTNA PRIČA

Kada nekoga osudiš za debljinu, to je isto kao da si se porugao sa invalidom što je u kolicima od rođenja ili slijepcu što ne vidi. Nisu svi krivi. I ajmo reć nemaš pojma o meni, ne poznaš ti moj križ, ni moje bitke. I molim lipo odskakutaj... Da jesu i doktori su me razapeli, rekli da će me stavit za reklamu Milku čokoladu da je niko ne kupuje. Izrugali su samozvani vrsni doktori slikicu male curice koja ima problem. Pisali su i pišu da se pretrpavam hranom, nemaju oni pojma o mojoj hrani, o mom odricanju. Ni ne moraju me znati, jer sam shvatila da i oni koji daju prisegu pred Bogom na Bibliji lažu, nemaju svi savijesti, bivaš im nevažan broj, jer i oni neki pretvorni ne liječe dušom i razumom, već te nakrcaju tabletama i osudom i baš se osjećaš kao životinjica spremna na klanje. Hej još ti kažu da se mrziš, da se ne voliš, da si u depresiji, a ti ustvari čitav svijet pjesmom i utjehom vedriš, pa što im je i nema šanse da te dožive ti si njima lažov i nevažno je što im govoriš, ustvari drže svoju teoriju, a tvoja istina im je nebitna. Vidiš samo kolko su ljudi zagrlibi u materiju, u prividno, ne idu oni u dubinu problema, neda im se, lakše im je biti robot. Uzmu ti povijest bolesti pa jedni od drugih prepisuju, da ostaneš u šoku. Teret si im, za sve si kriv, smršavi i to je to, hej jel bebica od par mjeseci mogla pit colu i slatkiše, tortice i sl... pa imat već kilograma kao neko djete u prvom razredu, po njima je. Ma da ja sam njima misterij, ona što troši na tisuće kalorija u raznim restoranima guštam. Ja sam njima Hulkica, haha. Neka sam im, Bog zna tko je ispod svih tih okova, tko pjeva i pleše u dolini suza... duhovna balerinica, Nebeska Šaptačica. Tko se bori u trudovima od rođenja i nosi još jednu rekla bi sebe u utrobi ili nebeske bliznačiće. Aj super ja di god da sam po bolnici pitaju me koga nosim. Kažem, male anđele duhovene zasigurno. Jednom mi se i mala curica zatrčala u zagrljaj u sred bolnice, misleć nosim bebice. Sve je ustvari čudo svete utjehe, jer drugi odgovor 38 godina nisam pronašla. Počela sam biti u patnji komična. Po nekad mi je kao da sam svu muku svijeta u sebi ponijela i eto to je Bogu za ljubav. Je žao mi malene mene,  bacali su u školskim danima cigle na mene i bila sam im predmet poruge, cinično smijanje, ali ipak je Bog učinio da me prijatelji vole, da sa mnom po svuda hode, ustvari te osobe poslane su od Boga i da te dušice me toliko vole jer me u dušu znaju i suosjećaju. Ta ljubav prisna nadjača sve moje okove, radost zazove.
🎷🕊Job 29,24Osmijeh moj bijaše njima ohrabrenje; pazili su na vedrinu moga lica. Neka me crne ptice kljuckaju, neka grahću i prestati će jer uvijek pobjedi istina i pjesma radosti i zahvalnosti na križu. Možda izgledam nesavršeno, puna rana i mana, bolesti svih vrsta, ali baš u njima sam se kao biserna duša u školjku molitvenu sakrila, Isuse poznaš mi tko sam po licu i očima, malena sam tvoja služavkica koja zna da ne prolazi pjesma njena da ti je svaka melem na pet tvojih rana, sa Tobom moja bol nije sama, ljubav me sveta obasjava. Isuse oprosti kada mi se krik nemoći iz srca otme, kad želim da sve prođe, znam da će proći kad bude vrijeme za moj novi život. Jer Ti znaš da sam uvijek bila radišna, ne kilava kako me nazivaju loši, ti znaš da sam željna normalnog života. I ovo što je na mom srcu neka bude, ne skrivam ništa već svjedočim kakav je stvarni svijet. I želim potaknuti druge da ne sude, jer ne poznanju što je kome, ustvari ako je osoba i kriva za debljinu ne sudiš joj već je blagoslivljaš i za nju moliš, baš kao što treba za one hrome i slijepe, gluhe, bolesne moliti. A eto često ispada da su zdravi ustvari bolesni u duši i ta je bolest najgora od svih, razara mozak i srce, dušu i duh. Bolje meni u mom izruganom, napaćenom tijelu, nego savršenom tijelu u čijoj se duši nadzire zloduh suda. Ugledati ću ono rajsko, neviđeno, a pripravljeno onima koji te ljube i danonoćno zazivaju. Znam da si mi sav osjećaj, Ti me uvijek razumiješ i opravdavaš, Ti me poznaješ najbolje i neka me stranci i ne prepoznaju, neka o meni tek na sudu doznaju. Znam da sve te strijele na mene su grijesi zloduha što robuju ljude. I znaš što mi je drago što je ovaj zloduh moje bolesti pobjeđen tvojim svetim imenom, Isuse. Možda sam bolesna u tijelu ali ti si moje zdravlje duši. Neka mi bude po volji Tvojoj Gospodine, samo ne po volji tih zlih ljudi. Mogu ja podnijeti sve, jer te ljubim i jer u Tvoje čudo vjerujem. Vodi me, blagoslovi me, blagoslovi one čiste duše što mi prilaze i suze mi radosti zbog njih silaze. Blagoslovi doktoricu koja me jedina nije osudila i trudi se za mene. Ako želiš možeš me iz okova plamene boli izbaviti, obnoviti hram gdje mi duša navješta tvoja čudesa, a ako ti je milije da trpim neka, proći će i ovozemaljsko. Uzdam se u milost Tvoju, u ono ljubljeno rajsko. U meni je ustvari sve ono što volim. Ovaj trbuh sad me ustvari podsjeća na zaštitnicu dječice, a ti znaš koliko ih volim i za njih dugo molim, duhovno ih bar mogu imati, posvajati, za mnoge čudo isprositi.... mogu i sa ovim bolom osloboditi mnoge duše u Čistilištu, mogu lakše opraštati svima, jer znam da im fali svete ljubavi da bi progledali. Ustvari se zovem blagoslovljena pod križem, jer sam se davno odazvala na Tvoj glas, na služenje Tebi, a možda nikad nebi znala doći do Tebe bez ovog križa. On je moj ključ sa kojim sam otključala svoje srce  i pozvala te kao najomiljenijeg stanara duše kao stalnog gosta. Isuse po svuda si, Ti si moja pjesma, moj nadahnitelj, moj šapat, onaj sveti glas koji govori: možeš ti sve uz mene. Ti si moja voda i moja slatkoća, moj miomiris, moje sve. Bez Tvoje prisutnosti ja ne dišem. Sve ispunjavaš i svega bi se odrekla u ovom sudu do kraja života živjela, jer sam tvoja mala princezica i znam da ćeš me uslišiti, bol i suze preobraziti ćeš u klicanje i neizustivu radost, odvesti ćeš me u vječnu mladost. Da se naživim onoga što mi je falilo. Oživjeti će na dlanovima Očevim sve ono što je moja radost, jer to ištem po zaslugama Tvojim, po milosnoj ljubavi tvoga Presvetog srca, koje za moje i spasenje čitavog svijeta kuca. Unaprijed ti zahvaljujem na čudu. Amen. 🎷🕊

Sa ljubavlju Ana Emanuela,
Bilaj 16.01.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar