srijeda, 26. siječnja 2022.

Isuse pouči me kako biti bijeli anđeo

Isuse, ljupkosti duše moje, usavrši mi mučeništvom svete discipline tijelo, da ti znam kao anđeo bijeli služiti i nikada tvoje presvete rane ne rastužiti. Ako i plačem neka ti od mojih suza vapajnih rane cjelivaju i ozdravljujuća voda i predragocijena krv iz njih Duše u Čistilistu i na Zemlji okrijepe za spasenje. Neka ti je mila žrtva moga bića i svih bića svijeta koja trpe iz ljubavi. Blagoslovljene su usne moje  hvalospjevom Tebi, jer ti si Ljubav moja, Nadahnitelj moj. Ljubavi svoje za Tebe ne krijem, sve su tragovi u pjesmama ostali zapisani, da ih pjevaju svete ptičice u ljudskim srcima ako slučajno ja utihnem. Ljupkosti voljena neka ti moja duša bude i majka i sestra, neka te raduje ljubav moje nutrine, pomozi mi osluškivati Očevu svetu volju, amen.🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 26.01.2022.
razmatranje Svetog Pisma
ČITANJA:
vl: 2Tim 1,1-8 (ili: Tit 1,1-5); Ps 96,1-3.7-9a.10; Lk 10,1-9


Nema komentara:

Objavi komentar