utorak, 11. siječnja 2022.

POMOZI MI

POMOZI MI 💗

Pomozi mi pronaći miomirisnu tišinu.
Pomozi mi dotaknuti cvjetove tvoje duše.
Obuci me u te divne latice, 
izbavi me iz boli i tmine.
Izliječi me pogledom ljubavi. 
Živi sa mnom u mom disanju,
u mojoj suzi i u mome osmijehu.

Pomozi mi ne misliti da sam 
bolovima robovana.
Pomozi mi otići u tvoja tajna otočja. 

Zamiriši anđele,
oboji mi snove, 
da se duše naše i sada 
kao da su u Raju vole.

Pomozi mi biti svjetlo, 
pomozi mi oživjeti u sebi 
i biti samo ono što sam dok 
sam željna svete ljubavi.
Tad sam ti najlipša.
Tada sam čista i miomirisna,
u vodi Jordan na novo krštena,
u tvom zagrljaju obnovljena.

Valjalo bi živjeti onako kako je Bog želio,
prisno i iskreno, bez rana.
Zato nemoj da u duši 
budem ikad sama.
Pjevaj mi,
sve dok postojim.
I pjesmom kazivaj 
da si moj jedan jedini. 
Jer tamo gdje me ti voliš,
samo moj lik ljubavi
na tvom srcu postoji.
Po duši si me prepoznao,
od Boga si doznao,
da se ženu traži po duši
i čuva dušom. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 11.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar