nedjelja, 9. siječnja 2022.

LJUBAV ZA SPASITELJA

Radosti moja uplakana,

utjeho moja ožalošćena.

Ljubavi moja požrtvovna,
ranjava me bol kralja mog,
trnje tvoje i mene sluškinju bode,
pod ovim križem oživljava me
spomen na tebe...
U svakom otkucaju srca mog
ti si Gospodine,
plamen Duha Svetoga u njemu sja,
tajnost me tvoja blagoslivlja,
umornu umiva
sa nebeskog izvora spasenja.
Grči mi se duša kad te promatra,
kada hodočasti nutarnjim stazama
do tvog križnog putovanja.
Sve se moje slama,
a tvoja ljubav meni
Duha Svetoga poklanja.
Sveto ganuće, suza sjaj, vjeru duboku
da za tobom ću u Raj.
Otkupio si me,
sve moje grijehe razapeo
i bol odnio,
sve ovo što ja sad trpim malo je ,
jer bez tebe bila bi žeđ neutažena...
svaka patnja vidljiva,
skrivaš me pod svojim svetim plaštem spasonosnim
od utvara, od sudaca, nagrađuješ osmijesima i ljudima
koji me u srce i dušu vide,
drugi mogu da se zbog zlih
zatrovanih jezika stide.
Kriste kralju mog života
u tebi mi je sva ljupkost i svetinja.
Gospodari krvlju mojom,
mojim srcem,
mojom dušom i mislima, amen.
Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2017.
Pjesma sa najviše lajkova i komentara,
koja ulazi u zbirku odabranih pjesama:
🌸
NEBESKA ŠAPTAČICA, 2015. - 2021.
Zahvaljujem se svima na podrškicama,
svaki dan objavljujem pjesme, vi glasajte za onu koja ulazi u zbirku.
Ljubim i blagoslivljam!
🕊💕😘



Nema komentara:

Objavi komentar