srijeda, 12. siječnja 2022.

PRIČAJ IM


Pričaj im o meni radošću lica svoga, 

reci im bio sam pjesma srca voljenoga!

Pričaj nebu i zemlji...

Pričaj suncu i hladu...

Pričaj kiši i pahuljama...

Pričaj najdražim cvjetovima,

kako mirišu na ljubav moju za tebe. 

Pričaj biljkama, životinjama i ljudima, 

kako je moja ljubav tvoj anđeo postala. 

Pričaj dragosti jezerima i slapovima,

vodi koju piješ i suzama koje

potajno liješ. 

Pričaj im kako sam na novo rođena 

u tvojoj duši i 

da u njoj nemam ni rana ni mana,

da me milost Božja iscijelila. 

Pričaj i ne prestaj pjevati... 

Tako ću bolna preživjeti...

Tako ću se i napaćena radovati.

Pričaj i sviju uspavaj u našu ljubav. 

Da se svi zavole kao mi,

anđeli ljubavi. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 12.01.2022.



Nema komentara:

Objavi komentar