srijeda, 12. siječnja 2022.

VJERA U LJUBAV OD BOGA

Ti samo voli u svojoj boli. Ljubav će tvoje vjere u dan milosni učiniti darovnim uslišanjem svo tvoje trpljenje. Zamisli samo koliko je prošlo beznađa, jer ti je Bog bio oslonac i nada. I sad si jaka osoba. Vjerna, pa i da se sve sruši, ti imaš Nebo u duši. Ti imaš u nutrini koga zagrliti i voljeti, vjerovati njegovim osmjesima ljubavi. Sve te je tvoje našlo dok su se suze molitvene sljevale niz lice, jer je sve i bilo u tebi. Samo si trebala osluškivati dušo trpeća. I čekati da upravo netko takav sličan tebi dođe, uđe na odškrinuta vratašca tvoga srca i kaže, znam zvala si me oduvijek.... došao sam da budem sve što si ti oduvijek bila u vjeri moje duše. Valja vjerovati Bogu koji je sve dvostrukim učinio i u Noinoj arki išlo je po dvoje kao par, golube moj, možda sam ja ona golubica koja je otišla tražititi te, a trebala sam ostati u barki nade, što mi od Boga pripada naći će me. Uvijek sam bila ta romantičarka raspjevana... krila u letu bi mi slomili krivolovci... ali još uvijek letim dušom satkanom od sna... još uvijek vjerujem da ćeš me probuditi u istini. NETKO DRUGAČIJI, NETKO OD BOGA, REĆI ĆE BEZ STRAHA ISKRENE RIJEČI NEKA SRCA DVA KUCAJU KAO JEDNA VJEČNA LJUBAV! I TO ĆE BITI NAJLIPŠA MOLITVA. Unikatna duša sjediniti će se sa unikatnom dušom, po Božjoj milosti.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 11.01.2019.
Odabrana za zbirku
NEBESKA ŠAPTAČICA
izabrana djela 2015. - 2021.



Nema komentara:

Objavi komentar