srijeda, 19. siječnja 2022.

PLEMENITE UPLATE ZA IZRADU KNJIGE U KRILIMA NADAHNITELJA

Plemenite dušice, upravo mi je stugla ponuda ! 🤗 nisam od toga da tražim novac, ali drugačije ne mogu izdati ovu duhovnu knjigu u KRILIMA NADAHNITELJA, pa ako je tko u mogućnosti za biti sponzor nek mi se javi u inbox ili uplati po tajnosti nakane i Bog mu usliši molitve. Deset godina mi nije uspjelo, sad ćemo vidjeti je li Božja volja da vide pjesmice svjetlo dana u mnogim srcima čitača. Nek vam Gospodin strostruko uzvrati. Onda ćemo dijelit knjigice besplatno donatorima i onima koji nemaju novac za knjigu, stavite mi tko bi kupio, znači bilo bi ih po ovoj ponudi izdavača 50, za početak. Sve ovisi koliko ću skupiti. Želja mi je da se knjige šire iz ljubavi za Gospodina! Rok mi je za odgovor 3 dana, tako da mi treba čudo. Isuse smiluj se po volji Očevoj. Potakni srca plemenita. Amen. 🕊 Ljubim i grlim darivatelje ❤😍😘😘

UPLATE NA:

ANA ŠIMUNIĆ, 
Bilaj 45, 53000 GOSPIĆ 
BROJ RAČUNA/ IBAN: HR5023900013213192453

EMANUELA mi je pseudonim, pjesničko ime koje proslavlja Isusa

Nema komentara:

Objavi komentar