ponedjeljak, 17. siječnja 2022.

LJUBAV NAS PERE OD GRIJEHA

Jednom davno prije možda 15 ak godina, jedan mi je dečko rekao da mi želi muškarca koji će mi svaki dan prati noge, jer to zaslužujem. Zamisli bio je to obični mladić pun grijeha alkohola i narkotika, ali ga je spašavalo od svega upravo to suosjećajno. I  sad je još uvijek taj čin njegov bod za spasenje, tako se spašavamo, kada i u najgorem stanju ostajemo suosjećajni ljudi. I upravo zbog tog prijatelja bila sam puna nade, misleć hej neko me vidi u nutrinu. Nije mi nitko još noge oprao, ali čistoća ljubavi nadzire se u meni, ja osjećam potok rajske nježnosti i u mijeh mi suza do suze silazi, mnogo sam ih skupila da bi iz tog jezera prala duhove noge zaručnika moga i on moje. I dalje vjerujem u šapate Duha Svetog kroz ljude. Svi ipak možemo jedni druge poticati na radost i biti si melem, ne dat zlome da se u nama izgubi ona blagost rajska. Svi pripadamo rajskim korijenjima. I svakom lipom gestom zaslužujemo nebeski stan. Ako i padaš u grijehe, poroke... neka te izbavlja ljubav za bližnjega, uvijek ustani i misli dobro. Gle ta duša je ostavila trag na mene i još je u mom životu bilo osoba koje su me utješile, čudesa poželjele i to se vječno pamti, biva melem, poticaj da pod križem pjevam i dozivam sve ono što mi Bog namijenjuje. Zamisli koja divota da kada te ljudi upoznaju požele ti čudesa i to tako uvijek bude, milost od Boga je svaka utjeha i iskrenost tih srdaca, želim ti najboljeg. Pa zasigurno postojiš i Bog te oblikuje na dlanovima svojim baš za mene. Ne boli me više čekanje ma ti si moj u meni. Sveti su čekali i desetljećima na uslišanje mogu i ja do kraja zemaljskog života. Ma vidjet ću te radosti moja i ostati sa tobom vječno. Ja nisam za prolazno. Blagoslovljene ti noge Prinče moj mali i svaki hod do duše moje. Ljubavi je želja služiti i nikada ne rastužiti, pa mi dođi kada me Bog usavrši da jedno drugom nožice u cvijetovima ozdraviteljskim peremo. Da se vječno volimo. Nek mi te čuva sve sveto i doprati Ozdravitelj. Amen. 🕊

Sa ljubavlju tvoja princezica, 
Ana Emanuela, Bilaj 17.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar