petak, 7. siječnja 2022.

1. MENE ĆEŠ NAĆI

1. MENE ĆEŠ NAĆI...

Mene ćeš naći,
u duši svojoj blagoslovljenoj.
U sačuvanoj vjeri u
vječna radosna proljeća. 
Mene ćeš naći 
kada ti čežnja 
za istinskom ljubavlju 
zatvori oči.
Jer ja sam tvoj san,
tvoj mir, 
tvoj lahor što godi.
Ja sam ona koja te 
kroz najdivnije mirise 
cvijeća voli. 
Nježnost tvojih krila sam.

I ne moraš me tražiti,
uvijek sam u tebi.
Možda samo pjesma,
ali sam tu 
kao što je tvoje srce,
nevidljiva očima
ali osjećaj duše. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.01.2021.

Pjesma sa najviše lajkova i komentara, 
koja ulazi u zbirku odabranih pjesama:
🌸NEBESKA ŠAPTAČICA, 2015. - 2021. 
Zahvaljujem se svima na podrškicama,
svaki dan objavljujem pjesme, vi glasajte za onu koja ulazi u zbirku. Ljubim i blagoslivljam! 🕊💕😘

Nema komentara:

Objavi komentar