utorak, 25. siječnja 2022.

OPORUKA

Ako ti ja odem, nemoj odustati od svetog, nemoj odustati od voljeti, nemoj odustati od moliti se vlastitim otkucajima srca. I ako me poželiš tražiti, nemoj gledati ni u grob ni u zvijezde, ti se zagledaj u dušu svoju koja je vidjela da ja živim istinski samo kada sam pjesma. Nadam se da će netko već izraditi moju knjigu i ja ću zauvijek živjeti u srcima čitača. To eto pišem slučajno ako ubrzo odem, jer je moguće da ljubav ode u ljubav, da napusti napaćeno tijelo. Znaš ti umorilo me svjetovno, ali me na sreću puno nebeske na zemlji ima, izdržim samo zbog Boga ono neizdržljivo... A istina je voljela bi ja ustati, knjigice na slavu Božju pisati, velika je to kolekcija uspomena... ima ih u rajskoj biblioteci, polako silaze i u zemaljsku... u pripremi je Božje čudo, darovnost je po svud... mora svjetlo dana ugledati bar ova što čeka na izradicu. Ali ipak moram ti reći učini sve da osvane moje djelo na slavu Božju, ako jednom ja ne osvanem. Jer ja sam ionako nebitna, bitan je Bog koji je nadahnuo običnu grešnu, malenu, služavkicu svojom ljubavlju, milošću i brigom za spasenje mnogih. Nije mi do mene, do slave mileno znaš ti da nije, meni je da duša do duše slavi Nadahnitelja Duha Svetoga. Jer On je utješio sve, nije milo do mene. Srce je moje u krilima milosrđa Božjeg bilo dok je suze lilo, On mi je osmijeh pod križem bio, ma znaš da je! Zato poduzmi nešto ako me na svijetu ne bude. Ako me bude, ne brini i bolna sama ću čudo učiniti. Pomoći će mi Duh Sveti. I oprosti što malo tugujem, ipak sam samo obična žena, ipak sam čahurica koja čeka let u bezbolni svijet...  Neka oporuke, neka moje jedine želje. Jer je sve u pjesmama zapisano i neka svima bude po njihovim zazivima. Tada će biti zdravlja i ljubavi, dječice i vječne radosti, neće biti ludosti, samo vjernosti. U nasljestvo vam ostavljam molitvenu raspjevanu ljubav i obećajem vječne molitve. Amen. 🎷🔥🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 25.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar